Już z zewnątrz prezentują się bardzo atrakcyjnie, a w środku skrywają same dobroci. Wypełnione są przeróżnymi smakołykami – zazwyczaj słodyczami, choć równie często trafiają do nich bardziej luksusowe herbaty w nietypowych smakach, klasyczne bądź mniej klasyczne kawy, alkohole lub po prostu standardowe produkty delikatesowe. Kosze delikatesowe, bo taka właśnie jest ich nazwa, przyjmują zróżnicowane formy. Za każdym razem mogą wyglądać inaczej oraz mogą składać się z zupełnie innych artykułów. To właśnie powoduje, że każdy z nich staje się wytworem unikalnym i wyraźnie nadzwyczajnym.
Dla kogo taki kosz?
Z tego rodzaju koszami chyba każdy mógł się kiedyś spotkać. Wynaleziono dla nich mnóstwo rozmaitych zastosowań, w związku z tym też są one widywane dosłownie na każdym kroku oraz wykorzystywane w odmiennych miejscach. Niezwykle często posługują się nimi choćby właściciele większych korporacji bądź menadżerowie dużych przedsiębiorstw czy po prostu kierownicy zwykłych przedsiębiorstw. Każdy z nich poprzez pozyskiwanie koszy zdobywa coś, co może potem wręczyć pracownikom, by np. wynagrodzić ich trud i starania, a przy okazji jeszcze bardziej zmotywować ich do dalszej pracy. Paczki dla przedsiębiorstw wydawane są głównie w czasie Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy bądź w okolicach Nowego Roku, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie, by wręczyć je pracownikom zupełnie bez okazji, czyli np. po zakończonym przetargu albo po wykonaniu świetnego projektu. Ludzie lubią być motywowani przy pomocy różnych podarunków, które otrzymują za darmo. A jeżeli otrzymują je regularnie, od razu stają się bardziej lojalni wobec tego, kto im je daje.
Kogo nim obdarować?
Mniejsze czy większe zestawy upominkowe od dawien dawna uchodzą też za bardzo skuteczne i przy okazji całkiem oryginalne narzędzia reklamowe. Jeżeli nie są zbyt duże oraz składają się z paru drobnostek, mogą być wręczane większej grupie klientów, na przykład przy złożeniu zamówienia na określoną wartość. Takimi koszami można także dziękować ludziom za współpracę. Zdecydowanie każda firma od czasu do czasu powinna je dla siebie stworzyć.